January 6, 2013

felt houses - τσόχινα σπιτάκια


Η τσόχα είναι ένα από τα αγαπημένα μου υλικά και είχα πολύ καιρό να ασχοληθώ μαζί της...
Πριν τις γιορτές έφτιαξα αυτά τα μικρά τσόχινα σπιτάκια για να τα κάνουμε δώρο στις δύο δασκάλες της κόρης μου... Οι φωτογραφίες είναι λίγο βιαστηκές γιατί σκέφτηκα να τα φωτογραφίσω λίγο πριν φύγουμε για το σχολείο και δεν είχα πολύ χρόνο. Όπως φαίνεται, είναι όλα ραμμένα στο χέρι και μάλιστα τα κομμάτια των τοίχων και της σκεπής τα έκοψα χωρίς να κάνω πατρόν, απλά με το μάτι ;) Μέσα τα γέμισα με κλωστές και βελόνες, ένα ψαλιδάκι, κουμπιά και καρφίτσες. Η σκεπή λειτουργεί σαν 'καπάκι', της έχω κάνει κουμπότρυπα για να κουμπώνει στον μπροστινό τοίχο με ένα κουμπί και μπορείς πάνω της να στερεώνεις τις καρφίτσες. Νομίζω ότι είναι τέλεια σαν 'κουτάκια' για σετ ραπτικής και περιττό να σας πω πόσο ξετρελλάθηκαν οι δασκάλες μας!
It has been a while since I made crafts with felt, one of my favorite material...
So, just before Christmas I made these little felt houses as a gift for my daughter's two teachers... I took the photos in a rush,  just before we left for school, so I didn' t had much time to take more appropriate ones. I filled the houses with threads and needles, a scissors, buttons and pins. The roof works as a 'cap' and secures on the house with a button. I think they are perfect as 'boxes' for sewing kit as well as pincushions and needless to say how much our teachers liked them!






Το μεγάλο σπιτάκι της παρακάτω φωτογραφίας το είχα φτιάξει πριν δύο χρόνια. Επειδή είναι πολύ μεγάλο με πολλές λεπτομέρειες (πολλές από αυτές τις έχω κάνει με την ειδική βελόνα για felting και ΟΛΑ τα στοιχεία από την πόρτα μέχρι τα λουλουδάκια τα έχω κόψει και ράψει στο χέρι), είχε πάρα πολύ δουλειά και μου πήρε πολλά απογεύματα να το τελειώσω. Είναι όλο ραμμένο στο χέρι, εκτός από το φερμουάρ που μου το 'πέρασε' η μαμά μου με τη γαζωτική μηχανή της. Το σπιτάκι-νεσεσέρ είναι μία από τις πιο αγαπημένες μου δημιουργίες και το χρησιμοποιώ σαν αποθηκευτηκό χώρο για τα νήματα μου.
 I made the big felted house in the photo below two years ago. For the reason that it is very big with many details, I had to work hard and use a lot of techniques (hand sewing, needle felting, etc)  and it took me several evenings to finish it. Finally my mom sewed the zipper with her sewing machine and ...voila! A cute handmade neceser!  It is one of my favorite creations and I use it as storage for my yarn.




11 comments :

  1. Είναι κορυφαία όλα, αλλά το μεγάλο μου έκλεψε την καρδιά!!!
    Γειά στα χέρια σου!!!
    Τι τυχερές οι δασκάλες σας... :)

    ReplyDelete
  2. ενταξει δεν εχω λογια!!!ειναι απλα τελεια!!!εισαι φανταστικη!

    ReplyDelete
  3. ..το μεγάλο μου είναι γνωστό! Φτιάχτηκε την εποχή του πυρετού της τσόχας και του felting και είναι φανταστικό! Καλές εποχές εκείνες εε?? Είχε πρίστει το χέρι μας απο το felting!! χαχαχα
    Τα δύο μικρά είναι υπέροχα Αθανασία!! Καταπληκτικό δώρο!! Φαντάζομαι τις δασκάλες, θα τους έπεσαν τα σαγόνια!!!! :o

    ReplyDelete
  4. Καλέ!!!!!! Τι υπέροχη δουλειά είναι αυτή;;;; πωπωπωπω Τόσες λεπτομέρειες, τόση δουλειά, μπράβο Αθανασία, πραγματικά εξαιρετικότατα!

    ReplyDelete
  5. Oh my hat, those are incredible!!

    ReplyDelete
  6. Absolutely gorgeous!!!!!!!!!! I want one hahahahaha!
    hugz
    irini

    ReplyDelete
  7. Goodness gracious girl - you are amazing!! these are FANTASTIC! you could start selling them on Etsy and they would sell quicker than you could stich a zipper!! xoxo

    ReplyDelete
  8. Καλά! Είναι φανταστικά!!!!!! Καλή χρονιά!

    ReplyDelete
  9. These just might be the cutest thing I've ever seen!!! How awesome. Thanks for sharing!!!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to drop by and leave me a comment. I appreciate it so much :*